Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Disember 30, 2012

LAWAK AHAD: POTONG


Pesakit: Doktor, Saya ada masalah sikit.. Ibu jari saya selalu sakit..

Doktor : ( setelah memeriksa) wah, jari awak ni patut kena potong sebab dah serius sangat..

Pesakit: Apa doktor? Potong?

Pesakit pun pulang dengan lemah..memikirkan jarinya yang akan dipotong... Semasa dalam perjalanan, Pesakit telah ternampak sebuah kedai perubatan cina..

Tabib : Ada apa yang boleh saya tolong encik?Pesakit: Begini pak tabib.,. (Pesakit menceritakan apa yang diberitahu oleh Doktor)

Tabib : Cuba saya periksa encik...

Setelah memeriksa...

Tabib : Doktor ni nak main potong je...tak payah potong sepatutnya ni..

Pesakit: Hah? Yeke tabib?
Pesakit pun berasa agak lega...

Tabib : Ya...encik sila bawa bertenang... Saya beri encik ramuan ini, minum sehari 3 kali selepas makan... Nanti ibu jari encik tu putus sendiri......

Pesakit: @#$%&%*

2 ulasan:

  1. berita paling hangat harini?artis melayu kantoi Lihat sini

    BalasPadam
  2. Kisah 2 orang budak yang sadis disini adakah anda tersentuh?

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive