Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Januari 30, 2010

Datang ke Ipoh untuk terjun

2010/01/29 IPOH: “Saya sedang melakukan rondaan rutin, tiba-tiba terdengar bunyi kaca pecah di tingkat 10 menyebabkan saya bergegas ke arah bunyi itu kerana menyangkakan ia angkara pencuri atau budak nakal.

“Bagaimanapun, saya terkejut apabila melihat kelibat seorang lelaki dengan separuh badannya berada di luar tingkap dan saya menjerit kepadanya supaya masuk kembali ke dalam bangunan tetapi tidak dihiraukan,” kata Amran Ahmad, 54, saksi kejadian seorang lelaki membunuh diri dengan terjun dari sebuah bangunan syarikat telekomunikasi di sini, tengah hari semalam. Dalam kejadian jam 1 tengah hari itu, Goh Kok Thye, 41, sanggup datang dari Georgetown, Pulau Pinang, ke bandar raya ini untuk ‘menunaikan’ hajatnya itu. Amran yang 12 tahun bekerja sebagai pengawal keselamatan di syarikat berkenaan berkata, kejadian itu pengalaman paling mengerikan sepanjang hidupnya. “Saya berlari untuk menarik mangsa supaya masuk semula ke dalam, tetapi tidak sempat kerana jarak antara saya dengan mangsa kira-kira lima meter. “Mangsa tidak menoleh mahupun berkata apa-apa apabila saya menjerit kepadanya, sebaliknya terus terjun melalui tingkap di tangga kecemasan tempat meletak kereta di bangunan berkenaan,” katanya. Seorang penjual ikan, Mohd Ali Abdullah, 60, berkata ketika kejadian, dia sibuk melayan pelanggannya di belakang bangunan berkenaan sebelum mendengar bunyi kaca pecah dan melihat seorang lelaki jatuh dari tingkat atas bangunan itu. “Saya tidak mendengar mangsa menjerit dan hanya mendengar bunyi kuat apabila mangsa terhempas ke jalan dalam keadaan yang agak mengerikan,” katanya. Sementara itu, Ketua Polis Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias berkata, mangsa ditemui mati tertiarap di Jalan Sultan Idris Shah akibat cedera parah di kepala dan beberapa bahagian badan.
hmetro

SAIFUL APEK & MALEK NOOR TELAH TURUT SERTA...ANDA PULA ????
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive