Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, September 27, 2009

Samy Vellu patut cuti 20 tahun | Nizar News



Oleh FAIZAH IZZANI ZAKARIA dan MUZDALIFAH MUSTAPHA

KUALA LUMPUR 26 Sept. – ‘‘Dia (Samy Vellu) sepatutnya sambung cuti sehingga 20 tahun lagi, dua bulan itu tak cukup.’’

Demikian reaksi sinis bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad apabila ditanya hari ini mengenai cadangan Datuk Seri S. Samy Vellu untuk bercuti selama dua bulan daripada bertugas sebagai Presiden MIC.

Ia ekoran desakan pelbagai pihak supaya Samy Vellu menimbang semula pelan persaraannya.

Dr. Mahathir berkata, Samy Vellu sepatutnya tidak lagi memegang jawatan nombor satu dalam parti itu.

Katanya, Samy Vellu telah terlalu lama menjadi Presiden MIC dan tindakannya yang tidak mahu melepaskan jawatan itu hanya akan menimbulkan kebencian ramai orang.

“Dia tak boleh dah duduk situ, dah 30 tahun, dia lebih lama daripada saya, saya 22 tahun pun saya sanggup letak jawatan.

“Masa saya letak jawatan, bukannya orang benci sangat, tapi saya masih letak jawatan, ini dia lagi duduk situ, lagi orang benci,” katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita pada majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri di kediamannya di Seri Kembangan di sini.

utusanmeloya


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...ANDA BUAT ANDA DAPAT
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. Bunyi macam mabuk buah kepayang saja.Dimuntah sayang ditelan melayang-layang.Cakap saja kalau bagi jadi PM lagi saya mau lagi.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive