Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, September 29, 2009

Bila Nak Bersidang Bai? | Nizar News



KENYATAAN MEDIA : Segerakan sidang DUN untuk buktikan Pakatan Rakyat bukan bersandiwara untuk pulau.

BN mendakwa pakatan Rakyat bersandiwara,dan kelmarin Dr. Zambry menyatakan Sidang Dun akan diadakan pada masa yang sesuai.

PAS Perak dan Pakatan Rakyat (rujuk kenyataan saya sebelum ini) sudah menyatakan pendirian yang sejelas-jelasnya tidak akan hadir dalam Sidang DUN yang dipanggil speaker haram, Ganesan.

Justeru itu saya suka untuk memberi beberapa kenyataan baru dalam hal yang berkaitan :-

1. Saya meminta supaya BN jangan berteka-teki untuk mengadakan sidang DUN seperti yang didakwa Zambry dan Ganesan. Segerakan memanggil sidang seperti didakwa akan diadakan.Saya sejak dari beberapa hari lepas menunggu panggilan surat berkenaan untuk menjawabnya dengan segera.

2. Begitu juga teman-teman ADUN Pakatan Rakyat Perak yang lain tertanya-tanya manakah surat yang dimaksudkan Ganesan.

3. Bagi saya panggilan sidang yang akan dibuat Ganesan sekiranya benar akan mempercepatkan lagi urusan pembubaran DUN Perak seperti yang dijangkakan dan diharapkan oleh pakatan Rakyat malah oleh Rakyat Perak, kerana dengan sidang yang saya anggap tidak sah dipanggil oleh Ganesan akan menyeret negeri Perak kepada kancah kecelaruan politik negeri Perak yang lebih dasyat dan teruk.


DRS. KHALIL IDHAM LIM,
Ketua Penerangan PAS Perak/
ADUN Titi Serong/
Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan
Pakatan Rakyat Perak.


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...ANDA BUAT ANDA DAPAT
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive