Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mac 29, 2009

PERWAKILAN UMNO SUKAR MELUPAKAN ANWAR

Menghadiri Sidang Tahunan Perbankan Islam di Bahrain

Sebaik selesai program di Kuala Sepetang saya meluru ka KLIA dan berlepas ka Manama, Bahrain.

Saya terpaksa menghadiri Sidang Tahunan Albaraka Banking Group (Majmuat Al-Barakah Al-Masrafiah) dan mesyuarat lembaga berikutnya sepanjang hari. ABG menjalankan urusan perbankan dan kewangan Islam di 12 buah negara dengan 300 cabang di seluruh dunia.

Namun melalui BlackBerry, saya mengikuti perkembangan dalam negara, persiapan pilihanraya kecil dan ucapan sulung Datuk Seri Najib selaku Presiden UMNO yang baru. Nyata sekali beliau tidak sabar lagi menunjukkan belang dan keangkuhan.

Kebiasaannya ucapan awal pemimpin yang baru dilantik lebih tawaddu’, mengemukakan gagasan perpaduan atau garis besar dasar perjuangan. Sebaliknya beliau tidak sabar untuk menyerang saya.

Saya turut menerima emel seorang teman mengatakan “begitu sukar sekali rakan-rakan perwakilan UMNO melupakan anda.”

ANWAR IBRAHIM
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive